Als een leerling door ziekte afwezig is kunt u dit als ouder melden met een telefoontje naar de aanwezigheidscoördinator.
Hiervoor kunt u gebruikmaken van ons telefoonnummer 0186-617522.
Wanneer u het hoofdnummer belt, krijgt u een keuzemenu te horen. De aanwezigheidsregistratie (voor bijvoorbeeld ziekmeldingen) verloopt via keuzenummer 1. U wordt dan direct doorverbonden met ons aanwezigheidsteam, waar de melding verder wordt verwerkt. Dit is meestal direct een medewerker, maar bij drukte is het ook mogelijk een bericht achter te laten op het antwoordapparaat.
Ziek geworden op school?
Als een leerling zich op school ziek voelt, meldt hij/zij zich af bij de teamleider. Deze overlegt met de leerling en bepaalt of de leerling zelfstandig naar huis kan. Voordat de leerling naar huis gaat neemt de verzuimcoördinator contact op met één van de ouders en geeft aan dat de leerling ziek is en naar huis toe komt.
Zie ook ons Ziekteverzuimprotocol
Wij vinden het zeer gewenst:
