Ruim 150 groep 8-leerlingen ontvangen pré-vwo certificaat

Op dinsdag 11 februari heeft op onze school de feestelijk uitreiking van het pré-vwo-certificaat plaatsgevonden.

Tijdens deze middag hebben ruim 150 leerlingen uit groep 8, die hebben deelgenomen aan ons pré-vwo programma, hun certificaat uitgereikt gekregen ten overstaan van de docenten, ouders, grootouders en andere belangstellenden. Voorafgaand aan de uitreiking hebben drie leerlingen het aangedurfd om aan deze volle zaal met ruim 250 mensen een presentatie te geven over hoe zij het pré-vwo hebben ervaren. Met veel enthousiasme presenteerden ze dit, het uitbundige applaus van het publiek bevestigde dit nogmaals.

Het pré-vwo bestaat uit een reeks van 8 lessen waarbij de kinderen kennismaken met mythologie, filosofie, Cambridge Engels, science en presentatievaardigheden.

Wij feliciteren alle leerlingen met het behalen van dit certificaat!