Traktatie voor bijzondere prestatie Cambridge English-leerlingen

It is with great pleasure and pride to announce that all our Cambridge English students have passed their FCE and CAE exams this year. Our students worked very hard for this acheivement and were more than delighted to receive their certificates last week along with a tasty treat to celebrate.

These students are our Cambridge English pioneers at Hoeksch Lyceum who are paving the way for a very successful programme; a programme that is growing exponentially every year! Congratualtions to all of you!

We zijn als school erg trots dat al onze Cambridge Engels-studenten dit jaar hebben deelgenomen aan de Cambridge FCE- en CAE-examens. De leerlingen hebben keihard gewerkt voor deze prestatie en waren erg blij de certificaten in ontvangst te kunnen nemen. Uiteraard mét een feestelijke traktatie om dit te vieren.

Deze leerlingen zijn de Cambridge English-pioniers op onze school die de weg vrijmaken voor een zeer succesvol programma; een programma dat zich ieder jaar buitengewoon ontwikkelt. Allemaal van harte gefeliciteerd!