Tijdens ons Open Huis konden groep 7/8 leerlingen meedoen aan de JBL-speakeractie. De prijswinnaars zijn bekend.
De leerlingen kregen tijdens het Open Huis de gelegenheid om de volgende zin af te maken: “Ik wil naar het Hoeksch Lyceum omdat…”

De volgende inzendingen hebben gewonnen:

Ik wil naar het Hoeksch Lyceum omdat:

• ik de sfeer heel fijn vind en ik op deze school al mijn creativiteit kwijt kan
  • het er leuk uitziet en omdat ik er een fijn gevoel bij heb
  • ik na het bezoek van de Open Avond een goed beeld heb gekregen van een heel leuke school en gelijk dacht en voelde: HIER GA IK HEEL TOFFE JAREN KRIJGEN!

In de week van 11 t/m 15 februari is de teamleider van de brugklassen, dhr. Dekens, op bezoek geweest bij de basisscholen om de winnaars persoonlijk hun prijs te overhandigen.

Leerlingen konden bij het vak Frans meedoen aan de wedstrijd: ‘Action Napoléon’; raad het aantal snoepjes en win de inhoud!

Arcan van OBS Het Driespan is hierbij de gelukkige winnaar geworden. Hij raadde het juiste aantal snoepjes: 135.
Arcan gefeliciteerd met je prijs. Wil je even contact met ons opnemen?

Van harte gefeliciteerd met jullie prijs!