Het Roparunteam de Blije Beijerlanders is zaterdag om 15.12 uur gestart. Zoals ze zelf aangeven: ze hebben het heel zwaar gehad. Met veel pijn en moeite zijn ze op het nippertje om 20.07 uur als laatste team gefinisht.

Het team is supertrots op hun prestatie als nieuw damesteam, dat het voor de eerste keer dan ook erg goed gedaan heeft. Ze kunnen ruimt € 20.000,- euro aan de Roparun schenken, iets waar ze vooraf niet van hadden durven dromen.

Het team bedankt alle sponsoren én iedereen die het team gesteund en gesupporterd heeft. Uiteraard worden ook alle leerlingen van onze school bedankt, zij hebben immers met elkaar meer dan de helft van de opbrengst opgehaald met de lesnacht en de stormbaan. Nu is het team toe aan uitrusten….

C’est la Vie Mycka. Ter nagedachtenis aan Mycka Wildenberg ♥