Stormbaanactie

Na een geweldige lesnacht met een opbrengst van € 6.186, organiseerde Roparunteam de Blije Beijerlanders vandaag, 10 dagen voor de start van de Roparun op 19 mei, een stormbaan voor alle klassen van het Hoeksch Lyceum, op de examenklassen na.

De klassen gingen de strijd met elkaar aan voor een klassenuitje bij Happy Italy en de klas met de meeste punten zou winnen!

Elke leerling die door de stormbaan ging kreeg 1 punt en een docent was 2 punten waard. Klassen met een hoog bedrag aan sponsorgeld kregen bonuspunten. Elke klas moest minimaal €100,- aan sponsorgeld ophalen om deel te mogen nemen.

Het was een heerlijk warme, zonnige dag, er was gezellige muziek. Er waren enthousiaste en sportieve docenten, de leerlingen waren strijdlustig en op een teen uit de kom na, is alles erg goed gegaan! Wat een succes was het!

De winnende klas heeft maar liefst 104 punten gehaald! MH1a, bedankt voor jullie inzet en jullie enthousiasme! Hartelijk gefeliciteerd met het winnen van het klassenuitje en alvast heel veel plezier!

Ook A1b, met een bedrag van €578,25 willen wij bij deze nog even apart benoemen. Wát een topbedrag hebben zij met elkaar opgehaald!

Tot slot willen we alle enthousiaste collega’s bedanken voor hun inzet, deelname, begeleiding en aanmoediging. Top!

Het bedrag dat met deze activiteit is opgehaald is €4.574,56. En hier worden wij natuurlijk heel blij van, maar ook een beetje stil…
Want toen wij vorig jaar met de Roparun besloten mee te doen stelden wij als doel minimaal €10.000 aan de Roparun te schenken. Met alleen al de opbrengst van de lesnacht en de stormbaan op het Hoeksch Lyceum zijn we hier al overheen! Wát een toppers, die leerlingen!

Wij gaan ons voorbereiden op de Roparun! Voor iedereen die bij de doorkomst in Oud-Beijerland ons binnen wil halen: we denken op 21 mei rond 13.00 uur – 13.30 uur door Oud-Beijerland te komen. Misschien zien we jullie daar!

Groetjes namens de Blije Beijerlanders,

mevr. Bodegom