Milan ontvangt jeugdlintje van gemeente Oud-Beijerland

Onlangs deed gemeente Oud-Beijerland de oproep om een Oud-Beijerlandse held te melden. De oproep leverde een aantal enthousiaste reacties en inzendingen op. Een paar weken geleden stond de jury (o.a. rector mevr. Valkenborg)  voor de moeilijke taak de kandidaten te beoordelen en te besluiten wie een Jeugdlintje ontvangt voor zijn/haar inzet. Hoewel de jury waardering heeft voor de inzet en werkzaamheden van alle voorgedragen kandidaten, heeft zij besloten twee kandidaten, namelijk Desley Rigter (14) en Milan Donkers (13) een Jeugdlintje uit te reiken in 2017.

Milan Donkers is leerling op onze school en daar zijn we als school natuurlijk trots op! Milan heeft een jeugdlintje ontvangen omdat hij iemand is die altijd in het belang van anderen handelt, een grote sociale betrokkenheid toont en zich erg bewust is van de slechte omstandigheden van anderen. Daarnaast probeert hij anderen te mobiliseren om zich ook belangeloos in te zetten voor anderen.

De jury was unaniem! Op vrijdagavond 24 november vond de uitreiking plaats in kinderspeelparadijs Avontura, tijdens een feest georganiseerd door en voor kinderen en jongeren in Oud-Beijerland.