Passen ski- en snowboardschoenen

Beste leerlingen,

heb jij je ook ingeschreven voor de wintersportreis?

Maandag 12 december 2016 zijn de medewerkers van Huski om 16.30 uur op school aanwezig om jouw gehuurde ski- of snowboardschoenen te passen.

Zorg je dat je ook op tijd aanwezig bent? (gymzaal B/C)

Huski Reizen hanteert twee verschillende pasmethodes afhankelijk van de voorraad materialen en groepsgrote. Je hoort bij aankomst van de medewerker welke van deze pasmethode gehanteerd zal gaan worden.

pasmethode 1). Onze medewerker arriveert met ongeveer 2 á 3 paar schoenen per deelnemer. De door de deelnemer gepaste schoen is ook exact de schoen die hij of zij meekrijgt tijdens reis.

pasmethode 2). onze medewerker arriveert met van iedere schoenmaat 1 paar schoenen.  Er zijn dan voldoende schoenen van exact dat zelfde merk/model en maat voorradig en aanwezig tijdens de reis.

Wij vragen:
Aanwezigheid van alle deelnemers (die materialen huren bij HUSKI) op het startmoment van de pasafspraak. Onze medewerker verzorgt een uitgebreide instructie en geeft deze graag direct aan de voltallige groep. Het ‘binnen druppelen’ van deelnemers en daarmee het moeten herhalen van deze instructie gaat ten kosten van de kwaliteit hiervan.

Het is aan te raden dat alle deelnemers tijdens het pasmoment soortgelijke sokken dragen als op wintersport.

Wanneer alle deelnemers aanwezig zijn zal de Huski medewerker een uitgebreide instructie geven over de te passen materialen.
Vervolgens zullen de deelnemers starten met het aanpassen van deze materialen.

Indien de deelnemer de juiste materialen heeft gevonden zal de Huski medewerker dit in ons systeem noteren, tevens zal hij de gegevens die bekend zijn van de deelnemer controleren.

Absenten:
Wanneer deelnemers afwezig zijn tijdens het pasmoment bestaat er de mogelijkheid om  te komen passen bij ons kantoor in Houten. Dit is alleen mogelijk op de door HUSKI gekozen datum, deze zal kenbaar gemaakt worden na het eerste pasmoment. Wanneer de deelnemers hier geen gebruik van kunnen/willen maken krijgen zij van ons een willekeurig paar schoenen van de opgegeven maat. Dit gebeurt natuurlijk met zorg, maar wij kunnen niet 100% garanderen dat de schoenen goed zitten.  Als de deelnemer dan toch ter plaatse moet huren, omdat de schoenen niet goed zitten zijn de kosten hiervan voor eigen rekening.

Eigen materiaal:
Wanneer deelnemers in het bezit zijn van eigen skischoenen en de ski’s van Huski willen huren dan kunnen zij de skischoenen meegeven aan de medewerker van Huski. Wij nemen deze schoenen mee en stellen deze af op de ski-set.

Als de schoenen niet meegegeven worden (omdat deze b.v.  voor aanvang van de reis nog gebruikt worden), is ons advies deze ter plaatse bij de skiverhuur af te laten stellen (op eigen kosten). Ook willen wij benadrukken dat de Huski instructeurs de ski’s ter plaatse niet mogen afstellen, omdat zij hier geen opleiding voor hebben gevolgd.

Indien een deelnemer tijdens de reis zelf de ski’s en/of snowboardmaterialen afstelt of de afstelling aanpast, is dit op eigen verantwoordelijkheid.

Voor snowboarders is het niet nodig dat Huski de schoenen meeneemt om af te stellen. Het is wel verstandig de schoenen aan de Huski medewerker te laten zien, zodat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan over het type-binding dat van toepassing is bij de desbetreffende schoenen.

We rekenen op jouw aanwezigheid, indien je materiaal huurt bij HUSKI.

Vriendelijke groeten,
Meneer Langendoen