Wat doet het onderwijs ondersteunend personeel?

De administratie en het secretariaat verrichten ondersteunende en administratieve taken.
De administratie is verantwoordelijk voor de telefonische bereikbaarheid van de school.

De conciërges dragen zorg voor de gebouwen, houden toezicht op de leerlingen en coördineren werkzaamheden met betrekking tot de kantine en de schoonmaak.

Bureau Planning is verantwoordelijk voor alle roosters en planningen.

De applicatiebeheerder is verantwoordelijk voor het inrichten en het beheren van de applicatie Somtoday.

De verzuimcoördinator registreert en informeert docenten/mentoren/teamleiders met betrekking tot afmeldingen van leerlingen door ouders/verzorgers en onderhoudt contacten met ouders/verzorgers bij ziekmelding van leerlingen tijdens de lessen.
Ook vangt de verzuimcoördinator de uit de les gestuurde leerlingen op.

Teamassistenten, en (technisch) onderwijsassistenten verrichten werkzaamheden ter ondersteuning van de docenten en het onderwijs in het algemeen.