![🎉]()
De uitslagen zijn binnen!
![🎉]()
En dan is het moment daar… de uitslagen zijn bekend! We zijn ontzettend blij en trots dat er weer heel veel leerlingen zijn geslaagd. Een prachtige beloning voor maanden van hard werken, leren en doorzetten.
Om dit mooie resultaat samen te vieren, ontvingen we alle geslaagde leerlingen vanmiddag in de aula. Daar kregen ze een warme ontvangst, applaus van alle docenten en reikten we de voorlopige cijferlijsten uit. Natuurlijk was er tijd voor iets lekkers: een heerlijk gebakje om deze bijzondere mijlpaal feestelijk te markeren.
Van harte gefeliciteerd aan alle geslaagden!