Op woensdag 9 mei 2018 gaat de L.O.-sectie met de 4 havo BSM-groep naar de Hogeschool Rotterdam.  Dit is de tweede bijeenkomst  die onderdeel is van de samenwerking tussen het Hoeksch Lyceum en de Hogeschool Rotterdam. De bijeenkomst vindt plaats van 13.00 – 15.00 uur. De leer­lingen krijgen tijdens deze bijeenkomst uitleg over de opleiding sportmanagement en geven een eindpresentatie van het project sportmarketing aan de docenten van de Hogeschool Rotterdam.

De afgelopen maanden hebben de leerlingen gewerkt aan het project door middel van het filmen bij de sportvereniging, een infographic te maken over de vereniging en uiteindelijk een sponsor te zoeken voor de vereniging. Op 11 april jl. hebben de leerlingen op het Hoeksch Lyceum masterclasses gehad van de Hogeschool docenten en hebben ze tips gekregen voor de eind pitch.

Tijdens het bezoek aan de Hogeschool mogen de leerlingen de school niet zonder toestemming van de docenten verlaten.

We vertrekken om 12.15 uur met bussen vanaf school en wij verwachten rond 15.45 uur weer terug te zijn in Oud-Beijerland.
Aan deze activiteit zijn geen kosten verbonden. Voor een lunchpakket moet wel zelf gezorgd worden.

Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met ondergetekende.
Met vriendelijke groet,
dhr. S. Janssen