In februari gingen maar liefst 23 van onze leerlingen op uitwisseling naar Rome en Tarifa. Afgelopen week mochten wij de Spaanse leerlingen bij ons in Nederland verwelkomen!
De school was feestelijk versierd en er stond een afwisselend programma klaar. Naast het volgen van lessen maakten de leerlingen iedere middag een uitstapje. Zo deden zij een speurtocht door Oud-Beijerland met uitdagende challenges, brachten zij een bezoek aan Rotterdam en stond er natuurlijk ook een middag fietsen op het programma — met wisselend succes 😉
De week werd op een geweldige manier afgesloten met een gezellige barbecue bij één van onze leerlingen thuis. Samen hebben we prachtige herinneringen gemaakt en nieuwe vriendschappen opgebouwd.
Deze uitwisselingen staan volledig in het teken van internationalisering: het ontdekken van andere culturen, samenwerken, talen oefenen en leren van elkaar.
Alle uitwisselingen zijn mogelijk gemaakt dankzij de subsidie van Erasmus+, gefinancierd door de Europese Unie.
#ErasmusPlus #Internationalisering #Uitwisseling #SamenLeren #Europa #Rome #Tarifa #OudBeijerland #Rotterdam