Wij hebben met ontsteltenis kennis genomen van het ongeluk in Zuidzijde, Nieuw-Beijerland. Een onvoorstelbaar verdriet binnen deze hechte gemeenschap en voor alle betrokkenen. Ons oprechte medeleven gaat uit naar de nabestaanden en slachtoffers. Wij zijn in gedachten bij hen en wensen hen veel kracht toe.

Namens De Hoeksche School en De Hoeksche School Kinderopvang
Ad Keller, bestuurder De Hoeksche School
Cora Labree, directeur-bestuurder De Hoeksche School Kinderopvang

Geachte ouders, beste leerlingen,

De tragedie die zaterdag heeft plaatsgevonden in Zuidzijde is nauwelijks te bevatten. De verslagenheid is groot en wij leven intens mee met alle nabestaanden en betrokkenen. Wij wensen hen alle kracht en steun toe.

De impact op onze medewerkers en leerlingen is groot. Velen zullen slachtoffers en/of betrokkenen kennen en diep geraakt zijn.

Maandagochtend zullen medewerkers, docenten en het ondersteuningsteam direct klaar staan om waar nodig hulp te bieden.

Mocht er specifieke ondersteuning noodzakelijk zijn voor uw zoon of dochter, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met mentor of teamleider.

Als je als leerling even helemaal vastloopt met je verdriet, kun je direct terecht in 238.

Onze vlag gaat maandag halfstok als teken van rouw en medeleven.

Wij wensen iedereen de komende tijd veel sterkte bij de verwerking van dit drama.

Namens alle medewerkers van het Hoeksch Lyceum,

Rebecca Valkenborg, Rector