Hoeksch Lyceum presenteert: Mamma Mia!

Leerlingen, docenten en vrijwilligers bereiden zich voor op de schoolmusical van 2022. Na het daverende succes van The Addams Family in 2020, is het op 11 en 12 april de beurt aan Mamma Mia!

Deze musical is een vrolijke voorstelling over Sophie, een jonge vrouw die bijna gaat trouwen. Ze wil graag door haar vader worden weggegeven, maar haar moeder kan haar niet vertellen wie haar vader is. Ze nodigt de drie mogelijke vaders uit voor haar bruiloft, wat zorgt voor een gezellige chaos. De muziek van ABBA zorgt voor de rest!

Een enthousiaste groep leerlingen is, onder leiding van Hella Koffeman, Suzanne Kroon-Klein en Roderik de Ridder, al een flinke tijd bezig met oefenen van spel, zang en dans. Het vaste gezicht van de decors en kleding, Thérèse van Amerongen, verzet samen met de leerlingen van de decorgroep een enorme berg werk om de voorstelling er fantastisch uit te laten zien. John Hodes (voormalig docent muziek op het Hoeksch) arrangeerde voor deze voorstelling de muziek en dirigeert een orkest, bestaand uit leerlingen en docenten. Ook dit jaar wordt dus de gehele musical weer met live muziek ondersteund!

Op 11 en 12 april zullen de voorstellingen worden opgevoerd. De zaal gaat open om 19.00 en de voorstelling begint om 19.30. Kaarten kosten vijf euro en zijn ook de avond zelf nog aan de deur verkrijgbaar.