Voor het schooljaar 2021-2022 ontvingen we weer onderstaand certificaat voor ons werk als voorbereidingscentra voor de Cambridge English Examens.

We zijn verheugd u tot onze trouwste voorbereidingscentra te mogen rekenen. In het afgelopen academische jaar heeft uw school 30 of meer kandidaten voorbereid en geregistreerd voor Cambridge English Qualifications. Ondanks de moeilijke tijden die we allemaal hebben meegemaakt, gaat het Hoeksch Lyceum door met het voorbereiden van kandidaten voor Cambridge English Qualifications; bedankt voor deze inspanningen!
Als erkenning voor uw inzet sturen we u met genoegen het bijgevoegde certificaat dat getuigt dat het Hoeksch Lyceum één van onze meest waardevolle voorbereidingscentra is.