Vandaag is de officiële dag van de uitslag van de examens. Hoewel de leerlingen door de huidige situatie (geen centraal examen) al weten of ze wel/niet geslaagd zijn is het toch een mooi moment om dit officieel te horen.
Omdat de leerlingen niet naar onze school mogen komen gaan wij naar de leerlingen toe!
Voor de mavo- en havo-leerlingen betekent dit dat de teamleiders en mentoren van de betreffende afdelingen of de examensecretaris hoogst persoonlijk thuis langs komen rijden om de leerlingen te feliciteren en de cijferlijst te overhandigen. Voor de vwo-leerlingen rijdt de Kunstbus rond in de Hoeksche Waard. Mevr. Beverwijk (mentor 6-vwo) bestuurt deze bus en zal samen met de teamleider alle Hoeksche Waardse dorpen aandoen bij een halte in het centrum. Leerlingen uit die plaats zullen bij de halte wachten op de komst van de bus. Daar krijgen zij feestelijk (en op gepaste afstand) hun cijferlijst uitgereikt.