Het was wederom ráák gisterenavond

‘Het was wederom ráák gisterenavond’….zo omschreef een ouder van één van onze leerlingen de musical.

Geweldig om te horen. Het was dan ook een zeer professioneel stukje werk wat er op 17 en 18 februari is neergezet in de aula van onze school.Bijna een jaar lang zijn docenten en leerlingen bezig geweest om deze musical op dit niveau te krijgen. Decor, orkest, zang- en acteertalenten…. en dat allemaal binnen onze school. Iets om geweldig trots op te zijn.

Dinsdagmiddag kwamen leerlingen van OBS De Klinker, CBS De Molenwiek, OBS De Meerwaarde, OBS De Boomgaard en OBS De Gouwaert naar onze school om de musical te bekijken. Maandag- en dinsdagavond zat de zaal op beide avonden vol met een kleine 400 bezoekers. Geweldig dat er zoveel belangstelling voor is.

De video-opname door Hoeksch Lyceum TV is in de maak, zodra deze af is zal hij gepubliceerd worden.

Een ouder van één van onze leerlingen stuurde ons het volgende bericht:

L.S. ,
Het was wederom ráák gisterenavond !
Een prachtig spektakelstuk ,
een heerlijk stuk toneel ,
wervelende optredens uit meerderlei “HOEKen”’ ,
waanzinnige teksten ,
heerlijke woordvondsten en pijnlijke – spelingen ,
soms échte zangkunsten ,
fantastische orkestmuziek ,
wonderlijke decors en verrASsende attributen …
In één (nou ja …) woord ; HÉÉRLIJK  HOEKSCH  !!!
ijn welgemeende complimenten gaan uit naar allen die dit mogelijk maakten.
E R F E C T !!! En dus : D A N K J U L L I E W E L !!!