Confronterende theatervoorstelling voor brugklasleerlingen

Leerlingen uit m1b, a1a, a1b, m1a en mh1b volgden vandaag in de aula de interactieve en confronterende theatervoorstelling PATS!BOEM!
De voorstelling is toegespitst op het gedrag van jongeren in het verkeer; op de fiets, alleen of tijdens het stappen met vrienden.
Volgende week vrijdag wordt dezelfde voorstelling vertoond aan de leerlingen uit mh1a, h1a, ha1b, g1a en ha1a.

Puck, Robin en Eva maken zich klaar voor de ideale zaterdagavond. Afleiding, verliefdheid, vriendschap, onzekerheid, groepsdruk en een kapot fietslicht. Hoe blijf je in die ene seconde jezelf en laat jij je niet beïnvloeden door een ander…..

PATS!BOEM wordt ingezet ter bevordering van bewust gedrag van jongeren in verkeerssituaties en bestaat uit een voorstelling en interactieve les. In deze les gaan de leerlingen door middel van oefeningen, gesprekken en discussies op een interactieve manier aan de slag met thema’s uit de voorstelling. Zonder licht naar huis fietsen en je vriendin whats appen op de fiets of niet? Hoe doe jij dat? Afleiding, groepsdruk, verantwoordelijkheid en keuzes maken komen allemaal aan bod.

Meer informatie is te lezen in onderstaand document:
informatiebrief Pats Boem