Teken jouw Hart voor de wijk (wedstrijd)

Op zaterdag 28 september organiseren HW Wonen, gemeente Hoeksche Waard, Alerimus en de ondernemers een wijkfeest op het wijckplein. Alle ondernemers en organisaties zijn in hun nieuwe pand aan het werk. Het vernieuwde wijckplein in Zoomwijck wordt een plek waar mensen kunnen winkelen, elkaar kunnen ontmoeten en activiteiten georganiseerd worden. Maar vooral ook een plein waar omwonenden zelf invulling aan kunnen geven en activiteiten kunnen organiseren. Kortom, het “Hart voor de wijk”

Bovenstaande instanties nodigen leerlingen van onze school uit om mee te doen met een graffiti-wedstrijd omdat zij ook behoren tot de wijk.

In de ELO ontvangen alle leerlingen de uitnodiging en de spelregels voor deze graffiti-wedstrijd. Let op, voor 18 september moet je je ontwerp hiervoor inleveren!