Woensdagavond 14 maart hebben alle 5 havo en 6 vwo leerlingen hun profielwerkstuk op school gepresenteerd. Bijna een jaar lang hebben ze hieraan gewerkt. Het profielwerkstuk is een onderdeel van het havo- en vwo-examen.

Een aantal leerlingen probeerden dit jaar de jaarlijkse PWS-prijs in de wacht te slepen. Een deskundige jury, bestaande uit dhr. L. van Heeren (voorzitter van het bestuur van het Openbaar Onderwijs in de Hoekschewaard), dhr. drs. R.A. Renes (oud-docent en oud-examensecretaris Hoeksch Lyceum) en dhr. De Vogel van Regiekr8, hebben uiteindelijk unaniem besloten dat Fleur Arends, Anne Dönszelmann en Anouk Speldenbrink uit 5 havo (onderwerp: invloed van Instagram op jongeren)  en Caper Braams uit 6 vwo (onderwerp: stamceltherapie tegen auto-imuunziekten) de prijswinnaars van de PWS-prijs 2019 zijn.

Van harte gefeliciteerd Fleur, Anne, Anouk en Casper!