Deze week heeft op het Hoeksch Lyceum de feestelijk uitreiking van het PRE-VWO plaatsgevonden. Tijdens deze middag hebben de ruim honderdvijfendertig leerlingen van groep 8 die hebben deelgenomen aan ons pre-VWO programma hun certificaat uitgereikt gekregen ten overstaan van de docenten, ouders, grootouders en andere belangstellenden. Voorafgaand aan de uitreiking hebben drie leerlingen het aangedurfd om aan deze volle zaal met ruim tweehondervijftig mensen een presentatie te geven over hoe zij pre-VWO hebben ervaren en dat hebben zij met enthousiasme gedaan. Het uitbundige applaus gaf de waardering van de zaal aan. Het pre-VWO bestaat uit een reeks van acht lessen waarbij de kinderen kennismaken met mythologie, filosofie, Cambridge Engels, Science en presentatievaardigheden. Alle leerlingen gefeliciteerd met het behalen van jullie certificaat!

Uit het AD van donderdag 21-2-2019: