Na de geweldige opkomst en sfeer van het open huis van 1 februari staat het volgende evenement alweer op het programma: de uitvoeringen zijn van de schoolmusical ‘Aladdin’ op maandag 18 en dinsdag 19 februari 2019.

De leerlingen zijn onder begeleiding van een aantal docenten en vrijwilligers al ruim een half jaar bezig met het opzetten van deze musical. Wekelijks wordt er in verschillende groepen tijd gespendeerd aan het produceren van het spel, de decorstukken, de kostuums, de dans en de muziek.

De kaartverkoop is afgelopen vrijdag tijdens het open huis al gestart en zal de komende twee weken elke pauze doorgaan. Heeft u geen kind (meer) bij ons op school, maar wilt u toch langs komen op dit magische evenement? Aan de deur worden er ’s avonds ook kaarten verkocht.

• Kaartjes kosten € 5,-
  • Inloop vanaf 19.00 uur, aanvang van de voorstelling is om 19.30 uur
  • Op dinsdagavond 19 februari zal er gefilmd worden door het Hoeksch Lyceum TV-team.

We hopen u hier allemaal te zien!