De ICT-Scienceklas houdt zich bezig met onderzoeken, ontwerpen en ontdekken.
Tijdens de verschillende lessen is er aandacht voor wetenschap en onderzoek in onze BiNaSk-vleugel, bijvoorbeeld door zelf te ontdekken hoe de wereld om ons heen in elkaar steekt of door zelf proefjes doen.

Daarnaast leert de leerling hoe dingen gebouwd worden met hout, metaal of door een 3D-printer. Tot slot krijgt de leerling ICT-lessen, waar 3D-tekenen, programmeren en website bouwen aan bod komen.

Biologie, Natuurkunde en Scheikunde in onze modern uitgeruste BiNaSk-vleugel!

Zes modern uitgeruste lokalen voor biologie, natuurkunde en scheikunde. Een labruimte waar bovenbouwleerlingen zelfstandig aan de slag kunnen onder toeziend oog van de Technisch Onderwijs Assistent en een centraal leerplein waar leerlingen aan het werk gezet kunnen worden. De lokalen zijn zo ingericht dat activerend en gedifferentieerd onderwijs zo goed mogelijk plaats kan vinden. Optimale veiligheid, moderne elektrische voorzieningen die centraal bediend kunnen worden door de docenten.