Lesnacht 2015

Naamloos

Vrijdag 20 maart 2015, van 20.00 uur tot 08.00 uur

Inschrijven kan van 19 februari t/m 6 maart  met een inschrijfformulier dat je kunt ophalen én weer in kunt leveren in het SIC.

Durf jij het (weer) aan? Blijf dan de hele nacht wakker en zamel geld in voor ons goede doel I.O.P.!

Het Ilulla Orphan Program is een sponsoringprogramma om weeskinderen in Tanzania naar school te kunnen laten gaan. Ze hebben, mede door onze donaties, al een weeshuis, bibliotheek en een middelbare schoolgebouwd.

Je volgt de hele nacht verschillende workshops volgens een persoonlijk rooster en laat je daarvoor sponsoren door familie, vrienden en buren. We sluiten de nacht af met een ontbijt.
De Lesnacht is bedoeld voor leerlingen die het een uitdaging vinden om de hele nacht wakker te blijven en leuke workshops te volgen voor het goede doel. Je geeft je in tweetallen of alleen op en je mag jullie/jouw voorkeur voor de workshops aangeven.
Om mee te mogen doen moet je na inschrijving minimaal 50 euro ophalen aan sponsorgeld.

Om je aan te melden moet je een inschrijfformulier ophalen en weer inleveren in het SIC. Je krijgt daarna een sponsorenvelop waarmee je langs familie, bekenden en buren gaat om te vragen of zij je willen sponsoren voor de hele Lesnacht.

Workshops (onder voorbehoud)

Inschrijven:

Om je aan te melden moet je het inschrijfformulier  invullen en laten ondertekenen door je ouders. Je mag alleen of met zijn tweeën meedoen. Op het inschrijfformulier geef je aan welke workshops jij graag wilt doen.