Op vrijdag 3 juni zal het eindexamengala plaatsvinden. Dit jaar is het opnieuw op een boot, ‘de Smaragd 1’. Het vertrekpunt is de aanlegplaats bij de Oude Tol aan de Randweg in Oud-Beijerland.
Traditiegetrouw komen eindexamenkandidaten daar aan met vervoer waarna ze bij de Oude Tol uitstappen op de rode loper. Een fotograaf zal dit mooie moment vastleggen.

Om organisatorische redenen komen de eindexamenleerlingen in tijdsgroepen aan. Hierdoor proberen wij wachttijden en drukte zoveel mogelijk te beperken. Het is dan ook belangrijk dat de eindexamenkandidaten op de juiste tijd aankomen.

Wij verwachten de eindexamenleerlingen uiteraard in feestelijke kleding volgens onderstaand tijdschema:

17.30 uur            Aanwezig eindexamenleerlingen vwo
17.50 uur            Aanwezig eindexamenleerlingen havo
18.15 uur            Aanwezig eindexamenleerlingen mavo

Programma:
18.45 uur            Als iedereen aan boord is, gaan de trossen los en vertrekt de boot
19.15 uur            Start buffet
21.00 uur            Start feestavond met feestelijke DJ
00.00 uur            De boot meert weer aan bij de Oude Tol en de avond is afgelopen.

Gelukkig kunnen we er dit jaar weer een mooi feest van maken.  Kaarten zijn vanaf maandag 16 mei tot en met donderdag 19 mei in de stenen hal te koop voor 15 euro. De kaarten kunnen zowel contant als via pin betaald worden. Voor deze 15 euro krijgen de examenleerlingen een fantastische rondvaart, lopend buffet met een drankje en een spetterend feest verzorgd door een DJ.