Soms heb je gewoon even meer uitleg nodig....

Soms is het (tijdelijk) nodig om even extra uitleg en intensieve begeleiding te krijgen voor een bepaald vak.
Voor deze leerlingen bestaat dan de mogelijkheid om bijles te volgen. Deze bijlessen, gecoördineerd door een medewerker van school, worden gegeven door bovenbouwleerlingen en oud-leerlingen.

Naast het volgen van bijlessen kan je ook kiezen om deel te nemen aan een huiswerkklas. Deze huiswerkbegeleiding wordt op onze school  gegeven door Studievaart.

Klik hier voor meer informatie over deze huiswerkbegeleiding van Studievaart.

Praktische informatie over bijles:

De kosten hiervoor bedragen € 5,00 per les. De betaling van de bijlessen gaat door middel van de aankoop van een strippenkaart. Een 10-strippenkaart kost € 50,- een 5-strippenkaart kost € 25,-.

Aanmelden voor bijles gaat via de mentor van de leerling of via het aanvraagformulier bijles dat onderaan deze pagina is te downloaden.

De bijlessen worden gegeven op school en voor zover mogelijk zo ingeroosterd aansluitend op het rooster van de
leerling.

formulier aanvragen bijles

Misschien komt u wel in aanmerking voor een financiële bijdrage van het WI-HW (Werk & Inkomen Hoeksche Waard)?

Lees hier de folder van het WI-HW