Hoeksch Lyceum’s ‘Penpals of the Week’

Met de Cambridge klassen wordt op dit moment aan een penpals project gewerkt, waarbij de leerling contact leggen met in dit geval voornamelijk Amerikaanse leerlingen van dezelfde leeftijd. Samen werken ze elke week aan een les met een ander thema. In de tweede week was het thema ‘Food’. Drie van onze leerlingen uit de tweedejaars Cambridge klas (Dersim, Noa en Charlotte) zijn door de website tot ‘Penpals of the Week’ verkozen. Deze  foto is, samen met een geschreven stukje van de leerlingen, ook geplaatst op de website van Penpalschools.com met onderstaand commentaar:

“We’d like to present the attached certificates to recognize Noa , Charlotte, and Dersim in your Cambridge Year 2 classroom for demonstrating the qualities of an exceptional PenPal. Each of these students wrote an excellent response to this week’s food unit and are sure to make their PenPals hungry for Dutch cuisine! 🙂 Please share our appreciation and congratulations to Noa, Charlotte, and Dersim!”