Fotowedstrijd en Expositie ‘de 4 waarden’ verlengd

Het Hoeksch Lyceum kent vier waarden die we als school belangrijk vinden en die we als docenten, ondersteunend personeel en directie willen uitdragen naar en met onze leerlingen.

Samen: we willen en kunnen niet zonder jou Respect: kijk eens door de bril van een ander Betrokkenheid: we gaan voor jou en jij voor ons Vertrouwen: in de mogelijkheden van elkaarWaardendag 8 april 2014 (10)

Wij vragen alle leerlingen, docenten, ondersteunend personeel en directie om zwart-wit foto’s te maken waarin zij deze waarden verbeelden.

Je kunt dit doen door portretten en/of situaties met personen te fotograferen.

Je kunt ook bestaande voorwerpen fotograferen óf eerst voorwerpen maken om deze vervolgens te fotograferen. Alles is mogelijk! Je kunt deze foto’s met je telefoon maken alleen SELFIES worden dit keer uitgesloten!

De foto’s maak je individueel of met een groep. Per individu of groep kun je één foto’s inleveren. (maximaal 4 foto’s per deelname)

Misschien is het een idee om met je klas een idee uit te werken, eventueel tijdens het mentor uur. Sportdagen, schoolfeesten, excursies, examentrainingen en een pauze kunnen ook heel inspirerend zijn!

Misschien heb je al een foto op je mobiel staan waarin één of meerdere van deze waarden in terug te zien zijn. Deze foto’s kun je gebruiken, alleen vergeet niet de zwart-wit foto’s te maken.

De wedstrijd loopt van 8 april t/m 1 juni 2016 VERLENGD TOT 6 JULI!

Wat kun je winnen? Er zijn 3 prijzen te winnen namelijk: de eerste prijs is een cadeaubon van 50 €, tweede prijs is een cadeaubon van 25 € en de derde prijs  is een cadeaubon van 15 €.

Verder gaan we uit alle inzendingen de beste foto’s kiezen en deze worden afgedrukt om daarmee een expositiewand te maken in school.

1  2

Het inleveren gaat als volgt:

Je plaats de zwart-wit foto’s in een Word.doc. Je vermeldt hierbij je naam en klas (namen van je groepje) en welke waarden er worden verbeeld. Foto’s die niet worden aangeleverd in een Word.doc doen niet mee aan de wedstrijd.

Je levert het document op de computer in.

Voor leerlingen is een map gemaakt op H schijf van de schoolcomputer.

H:DE 4 WAARDEN FOTO’S

Voor personeel is een map gemaakt op de:

T:DE 4 WAARDEN FOTO’S

Deze map is geopend van 8 april t/m 1 juni 2016

Verras ons met sprekende foto’s!

—————————————————————————-

Inlevermodel

Naam/groep:

Klas:

Aantal foto’s:

Welke waarde bij welke foto?