IBC’ers ontvangen certificaat Hogeschool Rotterdam

Afgelopen woensdagavond hebben de 21 leerlingen van het International Business College van het Hoeksch Lyceum  het IBC jaar succesvol afgerond met een presentatie over het jaarverslag van hun eigen onderneming.  Samen met 16 leerlingen van het Melanchton College uit Bergschenhoek  presenteerden zij bij Hogeschool Rotterdam  Academieplein aan familie, docenten van HRO en  Hoeksch Lyceum en andere belangstellenden hun bevindingen in het afgelopen IBC- jaar, dat in het teken stond van ondernemend gedrag, ondernemendheid en  HBO –vaardigheden.  Alle leerlingen zijn glansrijk geslaagd voor deze  laatste opdracht.

Na de presentaties mochten alle leerlingen een certificaat van HRO in ontvangst nemen  uit handen van onderwijsmanager dhr. Andeweg van HRO.  Daarnaast kregen de leerlingen het certificaat van het IBC, dat onder toezicht van de  VECON wordt uitgereikt.IBC slotavond maart 2016