Buitenlandse reizen en reisadviezen

De terroristische aanslagen in Parijs van 13 november jongstleden vormen ook op onze school het gesprek van de dag. Het Hoeksch Lyceum leeft mee met de slachtoffers en hun familie.

Veel docenten hebben de gebeurtenissen afgelopen week bespreekbaar gemaakt in hun lessen en maandag 16 november heeft de hele school om 12:00 uur één minuut stilte gehouden. De vlag hing die dag halfstok. Uiteraard denken we ook aan de eventuele consequenties voor onze buitenlandse reizen. Vooralsnog leeft het idee de verschillende buitenlandse reizen in het voorjaar 2016 door te laten gaan. Uiteraard houden wij het dreigingsniveau en de (negatieve) reisadviezen in de gaten. We blijven alert en volgen hierin het advies van Buitenlandse Zaken. Veiligheid staat voor ons hoog in het vaandel. Indien er nieuwe ontwikkelingen zijn, brengen we u direct op de hoogte.