Presentaties IBC leerlingen bij HRO

Vrijdag 13 november hebben de IBC leerlingen hun ondernemingsplannen gepresenteerd bij Hogeschool Rotterdam in het WTC –gebouw.

Na een kort college van docente de Gier van HRO waren de vijf groepen van het Hoeksch Lyceum aan de beurt.   In hun “business” kleding kwamen ze zeer professioneel en overtuigend over. De presentaties waren door alle groepen goed voorbereid en werden perfect uitgevoerd, waarbij duidelijk was, dat ze de opmerkingen van een eerder college over presenteren, ter harte hadden genomen.  De beoordelingen van mevr. van Herwaarden, docente Small Business,  waren zeer positief.
Het Hoeksch Lyceum kan weer trots zijn op deze groep leerlingen, wat betreft de inzet en de attitude.

Na de presentaties van de andere VO-school, het Melanchton College uit Bergschenhoek, volgde nog een inspirerend college van dhr. Andeweg, onderwijs manager bij HRO, maar nu weer even optredend als gastdocent voor het vak “Sales”.  Met de tips van dhr. Andeweg kunnen de leerlingen hun producten nog beter en sneller aan de man of vrouw brengen.

De eerste orders zijn al geplaatst.

IBC leerlingen Hogeschool Rotterdam nov 2015

IBC leerlingen Hogeschool Rotterdam 2 nov 2015