Elementair Boekhouden : 100% geslaagd

Vijftien leerlingen uit 5-VWO van het International Business College hebben deelgenomen aan het landelijk examen voor Elementair Boekhouden. De school heeft een slagingspercentage van 100% behaald ( landelijk 70%)!

De leerlingen hebben afgelopen woensdag het officiële diploma van de Nederlandse Associatie voor Examinering ontvangen uit handen van de rector mevr. Valkenborg.

De leerlingen gaan hun boekhoudkennis direct toepassen in hun eigen onderneming, die zij dit schooljaar oprichten. Het bezit van het Associatiediploma Elementair Boekhouden toont aan, dat de eigenaar de beginselen van het boekhouden beheerst en geeft bij bepaalde bedrijfseconomische studies aan hbo of universiteit (NIVRA-Nyenrode) een vrijstelling.

dipl uitr EB 18 mei 2015 V5 (7) dipl uitr EB 18 mei 2015 V5 (8)

dipl uitr EB 18 mei 2015 V5 (9) dipl uitr EB 18 mei 2015 V5 (12)