Leerlingen bezoeken conferentie op Universiteit

Leerlingen bezoeken college-dag georganiseerd door BPS

Vrijdag 23 januari zijn de leerlingenuit Vwo 3 en Vwo 4  van het UIL-traject onder leiding van meneer Bentlage naar de leerlingenconferentie (georganiseerd door Brightlights en BPS) op de Universiteit Utrecht geweest. Begheid prof school

Voor de Vwo-leerlingen op het Hoeksch Lyceum die naast het Vwo een extra uitdaging kunnen gebruiken is er de mogelijkheid om een individueel verrijkingstraject (UIL -= uitdagend individueel leertraject) te volgen.

De leerlingen hebben verschillende colleges gevolgd over o.a. Leiderschap in crisissituaties, Astrobiologie, Genetica van de toekomst en het Waagstuk Europa. De leerlingen vonden het erg interessant en vonden het ook erg leuk om een keer een college op een Universiteit te volgen. De colleges zelf waren informatief en inspirerend. Het was voor alle leerlingen ( en de docent) een leuke en leerzame dag.

Lln V3 V4 bezoeken BPS dag (UIL)